Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Nadruki na artykułach reklamowych wykonywane są różnymi technikami w zależności od wyrobu. Poniżej przedstawiamy krótką charakterystykę stosowanych przez nas nadruków
TAMPODRUK - mały, precyzyjny nadruk, max. 4 kolorowy na artykułach z tworzyw sztucznych i drewna
SITODRUK - nadruk o dużym formacie, max. 4 kolorowy, przede wszystkim na tkaninach i papierze.
NADRUKI LASEROWE - trwałe znakowanie przedmiotów z drewna, skóry, niektórych tworzyw sztucznych i metalu. Maszyny do tego rodzaju znakowania współpracują z komputerem przenosząc projekty bezpośrednio na przedmioty. Technika laserowa daje możliwość personalizacji każdego przedmiotu
TŁOCZENIE NA SUCHO - wyciskanie w miękkim podłożu głównie skórze i niektórych okleinach kalendarzy wzorów przy pomocy odpowiednio przygotowanej matrycy.
HAFT - wielokolorowy na odzieży hafty próbne na powierzonym lub własnym materiale.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.